emine ulker tarhan istifa etti225

Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti!

Tarhan açıklamasında şunları söyledi:

"Ülkemizin içinde bulunduğu savaş tehlikesini de içeren koşullar nedeniyle çocuklarımızın geleceği açısından olağanüstü önem kazanan 2015 genel seçimleri öncesi partide demokrasinin işletilmesi, seçim yenilgileri ve özellikle de cumhurbaşkanlığını ilk turda iktidara teslim eden hatalardan dersler çıkartılıp, ciddiyetle yol haritası çizilmesi için yaptığım çağrıyı görmezden gelerek, kurultayı bir koltuk kapma yarışına çeviren;

Kurucusunun büyük fedakarlıklarla inşa ettiği devletin yıkılıp, diktiği ağaçların sökülüp, yerine, adına “ak” denilen ucube sarayda somutlaşan otoriter bir devletin kurulması girişimini ve cumhuriyetin köşkünün, hanedan sarayına dönüştürülmesini sessizce izleyen;

Türkiye’nin iç ve dış tehditlerle karşı karşıya olduğu, iş ve terör cinayetleri ile sarsıldığı bu çok kritik dönemde sorumsuz çağrılar, tutarsız tezkere söylemleri, belirsiz politikalar ile halkımızın duyarlılıklarından kopuk muhalefet anlayışında ısrar edeceği anlaşılan CHP yönetiminin olası vahim tercihlerini değiştiremeyeceğimi anladığımdan, iktidar umudu da hedefi de bulunmayan yanlış ve zayıf politikaların parçası olmamak için büyük umutlarla geldiğim CHP’ den istifa ediyorum.

Emine Ülker TARHAN

Ankara Milletvekili"

Odatv - 31 Ekim 2014

Y   o   r   u   m   l   a  r   :

Misafir - Kuvvacı - 2014-10-31 17:45:51

Metni okusan ne olacak. Söyleyebilecek bir yanıtın var mı? Emine Ülker Tarhan bu ülkenin birkaç umudunun en öndeki isimlerinden biridir. Kılıçtaroğlu ise bir büyük hayal kırıklığı.

Misafir - emparator - 2014-10-31 17:43:06

Türkiyede sizin gibi cumhuriyetçi ve kendini bilen makam için kendini kullandırmayan kişilerin olduğunu görmek gurur verici.

Misafir - yıldız - 2014-10-31 17:20:10

Doğru bir karar tebrik ediyorum. Darısı diğerlerine.

Misafir - Jim_Beam_Black - 2014-10-31 17:07:18

Memleket yanıyor, dinci ve bölücü güçler emperyalizmle el ele vermiş adeta serv anlaşmasının yazıldığı günlerdeki gibi harıl harıl çalışıyorlar, chp'nin kerameti kendinden menkul grup başkanvekili "hoşluk" ve "şıklık" derdinde, biz nefes alamıyoruz sokaklarda ve madenlerde ölüyoruz sizin şıklığınız batsın!

Misafir - husmen - 2014-10-31 17:05:52

CHP Grup Başkanvekili Levent Gök ise "CHP'de kendisine siyaset yapma şansı verilmiş bir arkadaşımızdır. Seçim startının verileceği ve yasama çalışmalarının başlatılacağı toplantı öncesinde hoş ve şık bir tavır olmamıştır" ifadelerini kullandı. Lafinin anlamini bilmeyen bir aciklama.Dersimli'ye o sansi SOROS lar verdi.Sayin Tarhan'a sen kim oluyorsunda siyaset sansi veriyorsun.O milletin gonlune yerlesmis,Dersim'lilerin eline su dokemeyecegi buyuk Ataturk Kadini.Baslangic.Yeni parti.Slogan hersey vatan icin.

Misafir - boranger - 2014-10-31 17:25:30

sosoyolojik realite derki her insan seçtiği çevrenin ürünüdür.. tarhan gibi onlarcası..ne işiniz vardı bunca zaman orda..değiştiremiyeceği her şeyi kabul etmek halkın çaresizliğidir..sizlerin olmamalıdır..

Misafir - 11KASIM1938 - 2014-10-31 17:13:02

Saygıdeğer Atatürk cü Türk kadını,bu onurlu davranışınızı takdir ediyorum elbetteki sizin gibi vatansever biri vatanına hizmetten vazgeçmeyecektir.Baştacı edileceğiniz ve size en yakın olan tam Atatürk cü bir partide Hak ve Eşitlik Partisinde sizi görmek bizi onurla andıracaktır.Saygılarımla HEPAR lı Murat

Misafir - Bir kimse 2014-10-31 17:03:19

Türkiye'deki cehaleti susturabilecek tek şey Emine Ülker Tarhan'dı. O da artık CHP de yok.

Misafir - Fedai - 2014-10-31 16:58:23

Kutlarım. Onurlu bir davranış. İŞÇİ PARTİSİ'ne katılmasını bekliyoruz. İşçi Partisi'nin doğru politikaları, Emine hanım gibi halkın sevdiği önder insanlarla halk iktidarının yolunu açar.

METEden - 2014-10-31 16:51:37

"Oylar bölünmesin"tabusu Y-CHP'yi Ata'ya ihanete kadar vardırdı ama Ekmel'den sonra bu tabu bitti.

Misafir - EskiTCninKitapçısı - 2014-10-31 16:51:36

Nefis bir Türkçe. Gayet keskin ve doğru ifadeler. Tıpkı gerçeğin kendisi gibi....Bazı beyinsizler istifayı particilikle lekelemeleye çalışıyor. (İP ye geçer filan). Alışmışlar ilkesiz rezil çıkarcı profesyonel politikacılara elbette. Çelik Kadın parti kursa kurmasa da siyaseti bıraksa da alkışlıyorum onu.YCHP rezilliğine, cumhuriyetin yıkılması suçuna ortak olmamıştır. Helal olsun. Yetti gari biatçı profesyonel politikacılar. Hiçbirinize oy yok. Yaşasın boykot! Zaten anlaşıldı bu Türkler Yunan işgalini görüp evinde tecavüze uğramadan uyanmayacak. Maden patlıyor,islamcı Cbaşkanı adayı yapılıyor, ülke savaşa gidiyor hala ertesi gün yine gidip aynı adamlara (AKP, sahte CHP, yandaş MHP) oy veriyorlar! Her halk layık olduğu şekilde yönetilir. Nokta!

figul - 2014-10-31 16:48:01

Sn Tarhan, şerefli onurlu vatansever insan ve politikacı nasıl olur göstermiştir. Vatansever cephesindeki yerini alır inşallah..

Misafir - misafir - 2014-10-31 16:47:04

Ülkedeki laik cumhuriyete bağlı tüm genç kızlarınca örnek rol modeli olarak alınması gereken doğru adil onurlu şerefli bir Cumhuriyet kadını...Anne ve babasının önünde saygıyla eğiliyorum...

Misafir - devrim - 2014-10-31 16:44:43

Darisi KILICDAROGLU nun basina!!!

Misafir - Devrim - 2014-10-31 16:42:01

Dik Durus buna denir! Vallahi helal olsun Emine hanima. Insallah insallah hurdaya dönen bu Yeni CHP Partisiden diger ATATÜRK cü Politikacilar da istifa ederler. Bakacagiz görecegiz, kim delikanl kim yalaka/ bölücü. grniyorum artik Yeni CHP ve icindeki isimleri duydugumda. Tekrardan kutluyorum Emine lker Tarhani bu davaranisndn dolayi. Gerck bir Cumhuriyet kandini.

Misafir - burak - 2014-10-31 16:37:39

Gerçekten tebrik ediyorum,Emine Hanımı.Asırlık partinin içine düştüğü duruma başkaldıran birisi çıktı nihayet.Bu istifa onurlu,gururlu,aydınlık bir istifadır.

Misafir - Devrim - 2014-10-31 16:36:24

Vatansever,cumhuriyetçi diğer milletvekillerinden de aynı tutumu bekliyoruz( Hem CHP hem de MHP milletvekilleri).TEBRİKLER...

Misafir - SARI - 2014-10-31 16:28:02

Emine Hanım sonunda beklediğimiz hamleyi yaptı artık dört gözle yeni partimizi bekliyoruz.

Misafir - atçalı - 2014-10-31 16:20:39

Boş hayaldi CHP'yi adam etmek geçte olsa tebrikler. Dersimli Kemal,TR 705 kalsın tek artık orada,devamını bekliyoruz.

Misafir - ozan - 2014-10-31 16:15:42

Kutluyorum onulu davranışınızı.Dilerim arkası gelir.Cumhuriyetçi bağımsızlıkçı devrimci bir partide buluşmak dileğiyle....

Misafir - Dr.WHO - 2014-10-31 16:12:18

CHP hızla HDP çizgisine doğru sürüklenirken AÇIKTA VE KİMSESİZ kalmayın...yakında kendinizi Y-CHP'nin, Kürtler sevmiyor diye ATATÜRK'ün adını anmayacağı bir durumda bulup da şutlanmadan önce Sayın TARHAN'ın yaptığı gibi onurunuzla istifa edin...maalesef CHP işgal altındadır....

Misafir - husmen - 2014-10-31 16:10:42

Umudun ilk kivilcimi Ataturk kadini sayin TARHAN olabilir mi?Hayati pahasina destedigimiz sana.

Misafir - lonelywolf - 2014-10-31 16:07:10

Cumhurbaskanlıgı secımlerınde neredeydınız EMINE HANIM ozaman ıstıfa edıp 3.bır aday gösterecektınız.... ama cok gec kaldınız tarıh sızı asla affetmeyecektır......

Misafir - Dr.WHO - 2014-10-31 16:05:28

yeni bir parti kurma fikri hizip yaratır...herkes elini taşın altına koyacak...Ortak paydası Atatürk ve Millilik olan bir parti diğer bir parti yanında/adına siyaset yapmaktan gocunmaz...artık varolan milli partilerden biri çatı yapılmalıdır...birileri CHP ile hdp'yi aynı çizgiye getirip AÇILIMCI AKP'ye alternatif yaratmak istiyor...çünkü ABD tayyip erdoğan'ı artık güven verici bulmuyor...Kendisini Milli ve ATATÜRKÇÜ olarak tanımlayanlar,gelin CHP'nin sürüklendiği yönde son aşamaya gelip de Partide istenmeyen veya kovulan İhraç edilen durumuna düşmeden kendiniz onurunuzla istifa edin...çünkü CHP artık AKP'nin alternatifi olma vasfını yitirmiştir...AÇILIM EKSENİNE DAHİL OLMUŞTUR...zaman az,parti kurma fikri o yüzden çok saçma...artık olanlarla idare edeceksiniz...

Misafir - güney - 2014-10-31 16:03:11

Tarhan'ı bu yürekli,onurlu davranışını kutluyorum.Umarım Y-CHP içindeki tüm cumhuriyetçi,yurtsever milletvekilleri de aynı davranışı gösterip cumhuriyet devrimini tamamlayacak bir partide birleşirler.Başka çıkış yolu yok!

Misafir - selcuk - 2014-10-31 15:51:52

Atatürk'ün kızı Emine Ülker Tarhan... Hoşgeldin vatan savunması sathına. Tebrikler.

Misafir - demokritos1 - 2014-10-31 15:51:02

Tarhan istifasıyla öncülük etmiştir..kutlarım !.Tarhan'ın gösterdiği duyarlığı öbür vekillerden de bekliyorum...Haydi sıradakiler elinizi çabuk tutun, geride sadece hainler kalsın!..istifaların arkası gelirse bu akp ile mhp'yide etkiler sürpriz olmaz

Misafir - ZAFER ŞAHİN - 2014-10-31 15:50:14

Nereye gidersen oraya kadar seninleyiz.Yiğit kadın.DEMİR LEBLEBİ.

Misafir - Sakarya - 2014-10-31 15:37:27

Helal olsun!.. Bir an önce yeni bir parti kurulması gerekiyor. Y-CHP'nin işi bitiktir...

Misafir - nyapmali - 2014-10-31 15:37:20

Helal olsun Emine Hanım ; Delikanlılığın erkeklere değil erdemli haysiyetli insanlara mahsus olduğunu bir kez daha gösterdiniz

Misafir - The İdea - 2014-10-31 15:36:31

Söylediği her şeyin altına imzamı atarak E. Ülker Tarhan'ı kutlarım. Bir tek delikanlı o çıktı şu aciz ve iğrenç CHP'den.

Misafir - VELİ - 2014-10-31 15:32:43

Sayın Emine Ülker TARHAN'dan dünyayı kurtarmasını hiç bir zaman beklemedim.Onurlu bir yurtsever olarak kendisine yakışanı yapmışdır,kutlarım.

Misafir - nihayet- 2014-10-31 15:31:57

Tebrik ederim. Nihayet bu partide bir kişi çıkıp söylem yerine eylem yapmayı tercih etti. Bu partiden istifa etmek için sadece Ulusalcı, Yurtsever, Atatürkçü filan olmaya da gerek yok. İstifaları AKP'nin ekmeğine yağ sürmek olarak açıklayacak ve bu türden muhtemel istifaları tepkiyle karşılayacak olan birçok kişi olacaktır. Asıl AKP'nin ekmeğine yağ sürmek; onlarla her mevzuda aynı çatı altında bulunarak, göstermelik yasa oylamalarına katılarak ve etkisiz eleman pozisyonunu ısrarla sürdürerek onların her yaptığını legal hale getirmektir. Bir daha seçilme korkusu yaşamayan, genel başkan yalakası olmayan, halkın içine düşürüldüğü duruma tepkisi olan; aklı, vicdanı, ahlakı olan her CHP milletvekilinin yapması gerekeni Emine Hanım yapmıştır. Kendisini kutlarım. Şimdi bu türden omurgalı kaç kişi varmış bakalım, iş ona bakmakta. Bu türden istifalarla hiçbir parti bitmez. Asıl bu davranışlar gösterilmezse bu parti bitme yolundadır.

Misafir - bravo - 2014-10-31 15:28:56

Hemsehrimi bu kararindan dolayi kutluyorum. Tarsuslular yaninda sari kiz...

Misafir - ohanness - 2014-10-31 15:28:25

Umarım Sayın Tarhan'ın bu onurlu hareketi bazılarının ''uykusunu'' açar!Açamasa da sıkıntı yok;zira yakında gelecek olan hareket UYKULARI KAÇIRACAK!Haber ola bilimum aymaz ve HAİNLERE!

Misafir - Dr.WHO - 2014-10-31 15:17:47

çok doğru bir hamle,kutlarım...eğer kendisine milli ve ATATÜRKÇÜ diyen kim varsa derhal aynı hareketi yapmalılar...yetti arkadaş...

Son Yazılar

Cloudy

11°C

Istanbul