bu topraklarda mustafa kemaller yenilmez2

Mutlaka Kazanacağız. Belki Yarın, Belki Yarından Da Yakın...

Ekmeleddin İhsanoğlu'nun CHP tarafından "çatı aday" olarak gösterilmesi

konusundaki itirazımın nedenlerini derli toplu ve son kez sizlerle paylaşmak için yazma gereğini duydum. Başka kaynaklardan okumak zorunda kalmayın diye.

Bunun çok yararı da olacak.

Çünkü 10-15 yıldır alıştığımız "algı yaratma yöntemi ile kandırma" çabaları yine aynı şekilde başladı.

Farklı gibi görünen aktörler, farklı televizyonlar, farklı gazeteciler, farklı yazarlar, (üstelik bazıları da sizlerden görünenler) aynı hedefe kilitlendiler; Saçma sapan, yalan yanlış bir sürü bilgi ve sözüm ona aptalca analizlerle, kafaları karıştırma ve sizleri ikna(!) etme hedefine.

OYUNUN İÇİNDE OLDUKLARI İÇİN YALAN SÖYLÜYORLAR!

SORU 1) Tek başına CHP'nin adayı nasıl seçim kazanacak diye soranlar var. Bu nedenle ortak aday çıkarılması neden yanlış olsun diyorlar?

Bu soruyu soran iyi niyetliler dışında, çoğunun yanıtı bildiğine, ama "oyunun içinde oldukları" için yalan söyleme yolunu seçtiklerine eminim.

Çünkü tabii ki ortak aday seçilebilirdi. Hatta seçilmeliydi de.

Ama insaf edin CHP- MHP ve diğer partilerin üzerinde anlaşabilecekleri tek aday siyasal İslamcı, Rabıtacı, siyasal İslam’ın parasal kaynaklarını sağlayan vakıfların yöneticisinden başkası olmaz mıydı? Olamaz mıydı?

Olamazdı diye iddia edenler, bunun nedenini açıkça açıklamadan, ikna olmamız mümkün değildir.

Hatta daha aday belirlenmeden önce de ileri sürdüm. Neden Mehmet Haberal olmasın? Akademik kariyer ise, akademik kariyer. Dünyaca ün kazanmak ise, o da var. Uluslararası saygınlık ise, o da var. Her kesimden oy alabilecekse, alır. Ama sakın bir tek şeyi eksik demesinler; uluslararası oyunun, projenin içinde değil.

Neden Murat Başesgioğlu olamazdı, neden İlhan Kesici olamazdı ? Neden Sami Selçuk olamazdı?

Bir anlatsınlar görelim, duyalım bakalım !

UĞUR MUMCU'NUN, SONER YALÇIN'IN, YILMAZ ÖZDİL'İN YAZDIKLARI GERÇEK DIŞI OLSUN!

SORU 2) İhsanoğlu'na karşı çıkanlar, onu tanımıyormuş, tanıyınca çok seveceklermiş. Bunu ileri sürenler de var.

Bunu da cok ciddi bulmuyorum. Önemli olan sevip, sevmemek değil, kendimize damat ya da baba aramıyoruz. TC'ne cumhurbaşkanı seçiyoruz.

Yeter ki, Uğur Mumcu'nun yazdığı Vakıfların içinde yer aldığı yalan olsun. Bize onu söylesinler yeter.

Yeter ki Türkiye'de 1980’ler sonrası CIA desteği ve parası ile, Siyasal İslam üzerinden Türkiye'yi teslim alan şeriatçı oluşumlara gerekli finansı sağlayan Vakıfların yöneticisi olduğu yalan olsun.

Yeter ki Uğur Mumcu'nun, Soner Yalçın'ın, Yılmaz Özdil'in ve diğerlerinin tüm yazdıkları gerçek dışı olsun.

Bunlar bize yeter!

Yoksa oyunun bir parçası olarak, hemen bazı gazetelerde verdigi, düzmece Atatürk sevgisi demeçlerine ne gerek var. (zaten zorlama olduğu da, ikna oyunun bir parçası olduğu da çok açık anlaşılıyor, o da ayıp, kişiliğine, akademik kariyerine yazık)

BUNLARIN SAHTEKARLIKLARINI HERKES GÖRDÜ!

SORU 3) İhsanoğlu'na karşı çıkanların Baykal'cılar, Ulusalcılar, olduğu, onlar dışında herkesin memnun olduğu söyleniyor. Bunu yazan, iddia edenler var.

Tabii ki, algı yaratarak kandırma yöntemini uygulayan gazeteci, yazar, sözde aydınlara, siyasetçilere bir şey söylemeye gerek yok.

Türkiye'nin son 15 yılını izleyen herkes, bunların yöntemlerini ve söylediklerini, sahtekarlıklarını gördü. Ünlü (!) anchorman'lerden tutun, CIA ajanı gazetecilere kadar, RTE'nin uçağında gezdirdiği, midesinden bağladığı gazeteci, akademisyen, yazarlardan tutun, bunlara heves eden yeni yetmelere kadar, bunların ne olduğu belli, açıkta.

Ama bunlara inananlar da olabilir. Tek şey söyleyeyim. Kesinlikle doğru değil. Bunu söyleyenler, şu anda baskı altında olan milletvekillerine ya da yöneticilere değil de, örgütlere, seçmenlere yani "aile üyelerine" bir sorsunlar bakalım.

Aldıkları yanıtı sonra konuşuruz.

PROJELERİ BOZULMASIN DİYE CHP’YE ETKİ YAPTILAR!

SORU 4) Mansur Yavaş' a neden bir şey söylemediniz diyenler var.

Bu soruyu soranların da, iyi niyetli bir kaçı dışında, yanıtı bildiğine ama "oyunun içinde oldukları" için yalan söyleme yolunu seçtiklerine eminim.

Çünkü hiç bir gün, Cumhurbaşkanı mutlaka CHP milletvekillerinden biri olsun düşüncesi içinde olmadım. Üstelik bunu açık açık da söyledim.

Hatta Yalova ve Mahmudiye seçimlerinden sonra açıkça yazdım.

Görüntü çok açıktı. Mahmudiye ve Yalova seçimleri çok açık göstermişti ki, AKP seçmeninden (hele bu dönemde) oy almak çok zordu. Yapılması gereken, CHP-MHP-DP -İP ve diğer partilerin bir aday üzerinde anlaşması idi.

Bu sayede tekrarlanan Yalova seçiminde de, Mahmudiye'de de, AKP aynı oyu almasına karşın kazandık. Yapılması gereken yine aynı şeydi.

Ama bunun için bir çok aday çıkabilecek iken, aynı RTE çizgisinde olan bir Siyasal İslamcının gösterilmesi zorunlu muydu? Neden zorunluydu?

Ve açıkça söylüyorum, doğru bir adayda birleşilmesi durumunda başarı şansı da çok yüksekti.

Zaten inanıyorum ki, "birileri" bu gerçeği gördükleri için, oyun bozulmasın, her durumda siyasal İslam projesi sekteye uğramasın diye, CHP'ye de etki edip, Sayın İhsanoğlu'nu aday gösterttiler. Hem de dikkat edin MHP' ye bile değil, CHP'ye

BU SORU YANLIŞ!

SORU 5) Yanıtlanması gereken son soru da şu; birileri "ne var, önemli olan RTE'ye karşı mücadele etmek, o mu kazansın" diye soruyorlar.

Bu soru da yanlış. Maalesef inandığını söyleyen dürüst gazeteciler de, partililer de, Cumhuriyet yanlıları da olabiliyor.

Oysa gerçek şu; Türkiye Cumhuriyeti, özellikle bu bölgede o zamana kadar olmayan, pırıl pırıl parlayan bir model yaratmıştır. "Demokratik, laik, sosyal, bağımsız bir Cumhuriyet" modeli.

Ve yıllarca bazıları, bu modelin karşısına farklı bir model çıkarmaya çalıştılar.

"Yeşil kuşak" projesinden başlayarak, siyasal islam projesi, mikro milliyetçilikler projesi, hatta Arap Baharı ve BOP projeleri de, bizim "demokratik, laik projemizin" karşısına çıkarılan projelerdir.

Bu projelerin tümü uygulandıkları ülkelerde, CIA desteği ile de inanılmaz değişikliklere yol açtı.

Örneğin Hüsnü Mübarek, Mısır'da 2005 yılında oyların yüzde 88,6 sini aldı. Sonra tam tersini Mursi aldı. Daha sonra da onu idama mahkum eden Sisi yüzde 99 aldı.

Yine örneğin Gürcistan'da devrim sonrasında, halk, sözüm ona Şevardnadze'yi bile istemeyip, hiç tanımadıkları, ABD'de avukatlık yapan Saakaşvili'yi işbaşına getirmek(!) istedi(!)

Yine örneğin Libya'da, halk, Kaddafi'yi linç edip, yerine hiç tanımadığı, 40 yıldır ABD'de yaşayan Abdurrahim El Keib'i getirmek istedi(!)

Ne tesadüf(!) değil mi? Size tanıdık geldi mi dersiniz?

Ama bu projeleri yapan "laboratuvarların yöneticileri" ya da CIA, Türkiye'de ise, hep şaşırdılar.

Baktılar ne olursa olsun, "Atatürk ve Cumhuriyet projesinden" vazgeçmeyen bir kitle var. Evet yüzde 20 olabilir, yüzde 25 ya da 30 olabilir. Ama hiç vazgeçmiyor.

Evet bu kitle, iktidar olamıyor. Ama en azından 1 Mart tezkeresini geçirtmiyor. Suriye'ye müdahaleyi engelliyor. Öcalan'ın "Türkler, Kürtler, Araplar, bizi birbirimize bağlayan tek bağ İslam birliğidir, ulus devlet yerine İslam birliğine dayalı bir yeni devlet kuralım" söylemini reddediyor. Bir daha ağzına almasına bile engel oluyor.

Bu kitle, bu yüzde 20, 25, 30 hiç korkmuyor ve geri adım atmıyor da! "Al senin o ılımlı İslam projeni, BOP projeni, Cumhurbaşkanı uçaklarını, kömürlerini, makarnalarını, başına çal, bana demokratik, laik, bağımsız Cumhuriyet modeli yeter" diyor.

İşte önemli olan CHP ve MHP ve diğer partilerin bu "demokratik, laik Cumhuriyet modelini" temel alan bir kişiyi ortak aday göstermeleri idi.

Yani RTE'nin de içinde olduğu siyasal İslam görüntülü küresel sermaye modeline karşı "Atatürk Cumhuriyeti" modeline sahip çıkan birini aday göstermeleri.

Ve böylece başarı şansı da çok yüksekti. 1 Haziran seçimleri bunu açıkça göstermişti. O kadar güçlü olduğu iddia edilen RTE, üstelik partisi iktidarda iken, yerel yöneticiler genel olarak iktidara bağlı iken, Yalova ve Mahmudiye'de, Çorum'da kaybetmişti.

Nitekim Atatürk ve arkadaşları da, bu Cumhuriyet modelini kurarken, devrim yasalarını yaparken, birilerinin "biz yapamayız, gelin Amerikan ya da İngiliz mandasını kabul edelim, gelin biz halife olup, halifeliği devam ettirelim" taleplerini görmezden gelmişlerdi, itibar etmemişlerdi.

Ama bugün ne yapılıyor? Biz normal birini seçtiremeyiz, gelin başka bir siyasal islamcıyı aday gösterelim, bari onunla vuralım" deniyor.

Yani Atatürk’ün partisi, Atatürk’ün yapmadığını yapıyor. Yani bir anlamda "bırakın cumhuriyeti, ilk önce halifeyi biz seçelim, sonra işimize bakarız, Cumhuriyeti o zaman kurarız" demiş oluyor.

Aynen böyle denmiş oluyor.

İşte bu nedenlerle bu projeye de, uygulanmasına da, adayına da karşıyım. Ve Cumhuriyetçilerin, Cumhuriyete gönül vermiş insanların, CHP'lilerin de büyük çoğunluğu eminim ki karşılar.

Şimdi tüm dostlarıma, bu sorulara ve verdiğim yanıtlara bir de bu gözden bakmalarını rica ediyorum. Yeter ki, "malum koronun" algı yaratma ve kandırma yöntemlerine kapılmasınlar. Aldanmasınlar.

Çünkü göreceksiniz, Balyoz davasında olduğu gibi, mutlaka kazanacağız. Belki yarın, belki yarından da yakın...

Süheyl BATUM - 22 Haziran 2014 - Odatv

Y   o   r   u   m   l   a   r    :

Misafir - dinamo - 2014-06-22 12:52:20

Dara çolakoğluna katılıyorum.Tamam söylem doğru ama,gereğini yapmak için 20 milletvetilinden biri olmak ve bunun mücadelesinin de söylemini yapmak ,Süheyl Batum için samimiyet sınavı olacaktır..

Misafir - ŞAMAN - 2014-06-22 12:49:34

Süheyl Batum'u hiç sevmem, fakat yanlış söylemiyor bu konuda haklı bu adam amerikanın ılımlı islam projesinin kafa adamlarından bugün kü cia başkanının müslüman olduğu tartışılıyor mesela onu müslüman yapan kankisi kimdi?

Misafir - Mina - 2014-06-22 12:48:05

Biz bunların,hatta daha fazlasının farkındayız.Kılıçtaroğlu bu son hamlesiyle ben bir hayinim demiştir ve bu mecliste (Tayibe Bağlı Memurlar Meclisi) Anadolu halklarını ve Ulus çıkarlarını savunan bir tek partinin bile kalmadığını göstermiştir.Bu mecliste kalan bütün onurlu Millet vekillerini dayanışmaya ne gerekiyorsa onu yapmaya davet ediyoruz.ve göreceksiniz ki Türkiye'nin en büyük partisi olacak ve görülmemiş büyüklükte bir kitleyi arkasına alacaktır.üstünüze düşeni yapın...Halk Meclisi

Misafir - Gazi - 2014-06-22 12:20:45

Eklemettin İhsanoğlu, kamuoyu tarafından tanınmayan bir adaydı. Ak-CHP ve Ak-MHP tarafından muhalefete dayatıldı. Oysa Cumhurbaşkanlığı seçimlerine sadece 50 günlük bir süre kaldı ve Eklemettin’in Türkiye’nin en ücra köşesine kadar tanıtılması bu süre zarfında mümkün değil. Diğer yandan Eklemettin ne CHP nede MHP tabanına yakın olan bir isim de değil. Eklemettin’in AKP’ye yakın olduğu biliniyor. Muhalefet ise Eklemettin ,AKP’ye yakın bir aday olduğu için AKP’lilerin oyunu alacak iddiasında. Oysa AKP seçmeni bu adaya sadece sempati beslerken oyunu yine AKP’li adaydan yana kullanır. Muhalefet Eklemettin’i aday göstererek AKP’li seçmenin oylarını değil sadece sempatisini kazanabilir. Saçmalığı görebiliyor musunuz? Muhalefet ,AKP’liler AKP varken AKP’ye yakın bir adayı tercih edecek ön kabulü üzerinden hareket ediyor. Bir başka husus ise seçmenin çoğunluğu ideolojik değil, sosyo-ekonomik nedenlerle oy veriyor. Sesi çokça çıkan ve tabanının oldukça geniş olduğu sanılan F tipi Cemaat bunun kanıtıdır. F tipi Cemaat, AKP ile aynı İdeolojiye sahip olmasına rağmen son seçimlerde Y-CHP ile işbirliği yaptı. Bu işbirliği Y-CHP’ye ideolojik temelli olduğu sanılan AKP oylarını kazandıramadı. Hatta alabileceği oyları bile kaybettirdi. Eklemettin’in Ak-CHP ve Ak-MHP tarafından aday gösterilmesinin tek sebebi, sayın Süheyl Batum’un açıkladığı gibidir. Ve adını ilk duyduğumdan beri iddia ettiğim şekilde; AKP’nin bir aday çıkartması halinde kazanma şansı da sıfırdır. Katılımın oldukça düşük olacağı , ne sandıklara ne sayım sonuçlarına sahip çıkılmayacak seçimlerin ilk turda AKP lehine sonuçlanması yüksek bir ihtimaldir. Belki de Ak-CHP ve Ak-MHP’nin istediği de tam da budur.

Misafir - tonya - 2014-06-22 12:00:57

mhp ve chp nin ortak aday belirleyebilmesi çok önemli bir olaydır. kulağa fısıldama olayının doğru olduğundan şüphem yok. ancak ekmel gül den daha tehlikelidir kimse diyemez. asıl tehlike, bahsetiğiniz o 25-30 luk kitlenin dağıtılmasıdır. şu an genel başkanınız olan KK bu görevdedir ve dağıtma görevini aralıksız sürdürmektedir. örnek;diyarbakır konuşması. siz onu engelleyin.

Misafir - Halil Ata AŞÇI - 2014-06-22 11:53:51

Süheyl Hoca son noktayı koymuş. Tayyip'i cumhurbaşkanı seçeceğiz. Tabii Tayyip aday olma cesaretini gösterebilirse...

Misafir - vatandas - 2014-06-22 11:38:13

Yazıya kelimesi kelimesine katılmamak mümkün değil , Ekmeleddinin Oy alamayacağı Belli , bu adamı aday göstermenin amacı aynen belediye seçimlerinde AKP adayları kazansın diye halkın istediği ve güvendiği adayları aday göstermemek , KK yine aynı şeyi yapıyor bunu görmemek için herhalde insan dışı birşey olmak gerek , Muhalefet tamamen düzmecedir ve USA ve İsrailin daha doğrusu Küresel sermayenin emrindedir ve ne yazıkki türkiye bölünecektir bunu hiçkimse engelleyemez

Misafir - Denizden - 2014-06-22 11:31:32

Güzel bir çalışma olmuş. . Ergenekon, Balyoz, Casusluk, Poyrazköy vb. kumpaslar işlevini yerine getirdi. Şimdi Bahçeli ve Kılıçdaroğlu aracılığıyla yeni bir kumpas süreci başlatıldı. Aynı unsurlar hararetle görevlerini icra ediyorlar. Irak savaşında Mehmetçiğin kanının satılmasına bu meclisten HAYIR çıkabilmişti; Süleyl Batum gibi 20 milletvekili çıkarsa bu kumpasa da HAYIR diyen bir meclis görebiliriz...

Misafir - Max - 2014-06-22 11:21:24

Ben bir Atatürkçü ve CHP li olarak kesinlikle Ekmeleddin beye oy VERMEM.

Misafir - NIRVANA - 2014-06-22 11:06:36

Ihsanoglunu CIA secti.Zira ISRAIL öyle istiyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klicdaroglunu USA gezisini hatirlayin. O zaman fisildamislardir kulagina.Zira artik Tayyibin miadi doldu ve cok falsolar yapti ve sevilmeyen bir DÜNYA LIDERI !!!! :))) haline geldi...

Misafir - Göknar - 2014-06-22 11:07:52

Süheyl Batum gibi CHP milletvekilleri olmasa CHP ye zaten hic oy vermezdim Yazdigi yazi son gelismeleri cok iyi anlatiyor ABD hatta Misirli ithal aday dan dolayi Ingiltere isin icinde!! CHP cok zor bir sinav veriyor Halkin Cumhurbaskani adayi olmali!! Milletimizin bir evladi vatanimiz icin calisan biri olmali aday..Iki turlu secimi kimse bilmiyor Ilk turda her parti de aday gösterebilir disardanda kisiler aday olabilir YETERKI "= milletvekilinin önü KESILMESIN Ikinci turda esas secim yapilacak Kimseye anlatamiyoruz Kilicdaroglu önemli süreci havanda su döverek gecirdi...

Misafir - Cengiz - 2014-06-22 11:03:13

Bu ülkede laiklik ve Atatürkçü lüğün içi boşaltıldı onun için insanlar artık önlerine atılan her arpayı yemiyor.Miras yediler sağolsunlar mirası yiyip bitirdiler iyikide bitti bu vesileyle belki ayaklar yere basar.Sirk cambazlığı yapmanın anlamı yok.Adama dedimki dünyanın en akıllı adamı kim sence, adam düşünmeye başladı ve en akıllıyı zihninde sorgulamaya başladı. Bulacak zamana ömrü yetmedi ve geberip gitti. Oysaki cevabı çok basitti BEN diyebilirdi diyemedi. Çünkü soruyu sorduğum anda kendi dünyasından çıkıp dünyaya hükmedecek adamı aramaya başladı kuş beyniyle, böylesine bir biçareydi.

Misafir - ecco - 2014-06-22 10:56:55

kendi %20 sini cepte görüp aptal yerine koyan , bu kitlenin hiç bir değerini yaşam tarzını yansıtmayan bir adayla alacağı oy %0,001 olacak. tayyibin göt kılıyla karıştırıyor. Aldığı oyun kendi şahsıyla hiç bir ilişkisi olmadığını CHP nin altı okunun aldığını anlayacak zavvallı Müdür ama Türkiye yine kaybeden olacak yazık

Misafir - epksy - 2014-06-22 10:50:07

sayın süheyl batum agzin bal yesin! ama su da bir gerçek ki chp bu "çatı adayı" ile ciddi bir düşüşe gececek demedi demeyin. Bugüne kadar chp den baska bir partiye oy atmayan biri olarak soruyorum size Muharrem Ince Emine Tarhan vb. isimlerin sesi kısılıp pasivize edilmek yerine böyle donanımlı ve birikimli insanlar aday gösterilmezmiydi. Chp kilicdarogluyla baslayan güven problemini bu cati adayiyla percinlemistir. bir onceki secimlerde amerika gezisi bir satir haberlerde gecen ve buyuk ihtimalle iptal oldugu icin bir daha bahsi gecmeyen kilicdaroglu ne oldu da bu secimlerde amerika tarafindan kabul edildi? bence RTE artik abdnin isine gelmiyor abd yeni birilerini öneriyor bizim kilicdaroglu da her yol mübahtir deyip atliyor. Amerikanin yeni gozdesi olmak istiyor. Ama su bir gercek chp ve kilicdaroglu benim gibi vatanini seven insanlarin hem gozunden hem gönlünden düştü. ben oy vermeyecegim evimde oturup oyunu izleyecegim!en azindan oyunun bir parcasi olmamak adina...

Misafir - Dara Çolakoğlu - 2014-06-22 10:37:03

20 arkadaşınızla birlikte yeni bir aday göstermeyi düşünüyor musunuz? Düşünmüyorsanız, niçin? Düşünüyorsanız, neden şimdi açıklamıyorsunuz? Zamana mı oynuyorsunuz? CIAyı bir kere daha şaşırtmak güzel olmaz mı?

Misafir - EFE - 2014-06-22 10:04:21

Aslansın hocam... Seni seviyoruz. Bu oyun bozulmalı, bozulacak...

Misafir - omerfaruksu - 2014-06-22 09:19:38

HAYDİ YALÇIN KÜÇÜK OKUMAYA

torlaklı - 2014-06-22 07:29:44

Evet her şeye rağmen kazanacağız, CİA, Tayyip ve şürekası,Bahçeli,Kılıçtaroğlu hepsi tarihin çöplüğüne,bizzz kazanacağızzz....

Misafir - GARİP - 2014-06-22 07:13:32

Onurlu duruşunuzu tebrik ediyorum ve devamında sizin gibi 20 milletvekilinin yeni bir aday göstermesini ve gerekirse istifayı göze almasını beklerim.Saygılarımla

Misafir - rahatsız - 2014-06-22 04:09:48

Batum hocamın ağzına sağlık! Derim ki, yol yakın iken, hani şu İmkansızoğlu hastalanıp, masstalanıp, kendiliğinden geri çekilse de, şu Kılıçdaroğlu/Bahçeli ikilisi de tez elden yaptıkları hatadan kazasız belasız geri dönseler...

Misafir - vertigo - 2014-06-22 04:00:08

Süreci ve aklımızdan geçenleri çok güzel özetlemiş Süheyl Batum.Biz sizi anlıyoruz, güveniyoruz.Şimdi sıra sizde Sühey Batum; Cumhuriyetçi aday için 20 arkadaşınızla imza atmanızda.

Misafir - kazako - 2014-06-22 03:46:47

Bu bir test sayın Kardeşim.Batının egemen siyaset felsefesi determinizmdir.Determinist siyaset felsefesinin bir gereği olarakta ortaya sürülen "Klon Aday" kendilerince bazı şeyleri test etmeye yarıyor.Partinizin başındaki zatın tipik bir dandi olduğunu çok iyi bildikleri için klon aday da bu kişi aracılığı ile pazarlanıyor.Bilirsiniz dandi,haketmediği mirasa konan ve bu mirası saçıp savuran ve satan kişiye denir siyasi literatürde,çünkü bu kişi laiklik nedir,seküler nedir bilmiyor,çünkü her dandi gibi konduğu mirasın değerlerini bilmediği için saçıp savuruyor ve satıyor..Test ediyorlar, çünkü,laiklikte uygarlıkta direnen sözünü ettiğiniz bu büyük kitle kendi siyasal temsilini kendi mümkün kılabilirmi,bunu gerçekten mi, devlet ve toplum hayatında bir yaşam biçimi olarak mı istiyor ,yoksa Batıya ve Mirasın asli sahibi Mustafa Kemal Atatürke duyulan bir özlemden mi ibaret..Gezi Direnişinin bir özlemden çok yaşanan tarihin bir gerçeği olduğunu kabul edersek ,ki öyledir..bu durumda,klon adayın objektif rolü amacı laik uygarlık yürüyüşünü saptırmak oluyor..zaten küresel gericiliğin temel görevi bu değil mi..Yoksa kendileri de çok iyi biliyorlar ki,birkez ılımlı islam devlet olunca,hemen, bu islam gerçek islam değil diyen radikal islam mantar gibi biter..ki daha şimdiden varlar..Bu seçimde laik uygar kitlenin temsili sözkonusu edilemez ise,bu durumda ılımlı-radikal islam dilemi sahneyi alır,yani yıkım..ve malum oryantalistler,bu türkler konusunda haklıydık görüyorsunuz işte ,derler..Özgürlükler verilmez, alınır.

Misafir - husmen - 2014-06-22 03:20:01

Yuregimizi serinleten demec.Orta okul seviyesinde kulturu olan sunepe KK ya birileri bir sey soylemeli idi.Atamiz bu partiyi KK gibi hainlerin olacagini 100 sene once gorerek genclige hitabesinde bize soylemis.

Son Yazılar